haloo

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny Sandra - 24 december 2013 04:33

Hej, Fanny här, jag tänkte göra ett sista inlägg är på bloggen föralltid.

De har verkligen gått skit med allt.

Livet, jag o sandra, skolan.

Jag o sandra hatar varandra.

Jag kommer verkligen sakna allt vi brukade göra.

Minns dom som om de var igår.

Antar att hon inte gör de :)

Men även om vi skulle "fixa/lösa" detta så spelar de ingen roll, jag sket i henne när jag började hänga med andra, de är nåt jag inte är stolt över, skulle ha stannat vid henne, för hon var den ända jag kunde lita på, den ända "vännen" som jag då hade som var sann.

För hon flyttar.

Hon byter skola och flyttar.

Hon var faktiskt den första bästa vännen jag har haft som jag verkligen har kunnat lita på.

Hur kan saker bara hända? Och varför måste jag alltid vara den som fuckar upp allt?

 


Sandra om du ser detta, så ska du veta att allt jag har gjort ångrar jag, och jag önskar tiden kunde gå tillbaka, men den kan inte de, gjort är gjort och jag kan inte få de till nån annat.

Jag är verkligen ledsen för allt, allt jag har sagt till dig, om dig, mot dig, förlåt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJSAN!!
Vi var två glada tjejer som var bästa vänner, nu hatar vi varandra...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards